3 savjeta za kvalitetno vođenje Facebook stranice

Sjećam se kada sam pred 3 i pol godine pokrenuo Facebook stranicu Eat Differenta, jedina edukacija koju sam imao bio je entuzijazam koji mi je prenio Gary kroz svoju knjigu Crush It i motivacija od Kiyosakija iz njegove legendarne Rich Dad, Poor Dad uspješnice.
Nisam baš puno znao o vođenju Facebook stranica, ali sam krenuo raditi sadržaj i prilagođavati ga putem. Danas eto ta ista Facebook stranica broji preko 19.000 pratitelja i u svakodnevnom je porastu, pa evo moja 3 savjeta za kvalitetno vođenje Facebook stranice.
Radite svoj sadržaj
Ovo se prvenstveno odnosi na izradu vizualnog sadržaja. Da, uvijek je lakše skinuti neku smiješnu sliku s interneta, meme ili quote. Razliku čine oni koji se sami stave ispred kamere i naprave tako nešto, oni koji sami naprave vizual s quote-om ili nečim trećem i naravno, stave svoj logo na to. Takva vrsta sadržaja ipak ima dušu stranice na kojoj je objavljena i diže kvalitetu.
>> NA ŠTO PAZITI KOD KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA? <<
Učinite 1000 ljudi svojim fanaticima
Ovo sam pročitao u Tools of Titans velikog Tima i potpuno je u pravu. Treba vam samo 1000 fanatika koji jedva čekaju svaku vašu objavu, koji zajedno s vama žive vaš brend, vaš projekt, vaš rad. Jedan od alata koji koristim za to je individualan pristup. Odgovorite na taj komentar, javite se preko tog komentara osobi u inbox, pružite joj dodatnu vrijednost, uspostavite individualan odnos, dajte joj dio sebe. Nitko to ne radi jer razmišljaju kratkoročno i u tom slučaju ne vide osobnu koristi, a vjerujte, isplati se.
Imajte jasan raspored objava
Uspostavite jasnu strukturu objava, neka se zna koja vrsta objave ide ponedjeljkom, što se objavljuje srijedom, kakve su vikend objave. Jasan raspored objava pokazat će ozbiljnost i strukturu, znaju što mogu očekivati, znaju kada to mogu očekivati i očekivat će to. Naravno da se uvijek može dogoditi iznimna situacija kada ćete vidjeti lika u kostimu Spidermana na glavnom kolodvoru i naravno da ćete to odmah slikati i objaviti jer postoji šansa da postane viralno, ali osnovni raspored objava treba postojati.
>> KAKO SAM RAZVIO DIFFERENT PREKO FACEBOOKA? <<
Zaključak
Kao što vidite, nisam previše duljio ni išao u ne znam kakve dubine i filozofije, stvar je prilično jednostavna. Postoji još puno savjeta koje bih mogao dati i koje ću davati u narednom periodu, ali nekako ovo vidim kao osnovne stvari koje možete primjeniti odmah i krenuti sada.
Jeste li već upisali moj tečaj?
Napravio sam tečaj u sklopu Different e-learning sustava koji je usko fokusiran na upravljanje društvenim mrežama gdje vas podučavam kako da vodite društvene mreže, stvarate kvalitetan sadržaj i vjerne pratitelje, a tečaj sadrži dva paketa: Content i Branding. Pozivam vas da isprobate demo verziju tečaja gdje od svakog modula možete vidjeti po jednu lekciju i kako prenosim znanje kroz video lekcije 🙂