Kako iskoristiti Facebook grupe za stvaranje jake zajednice pratitelja?

Facebook u zadnje vrijeme stavlja jak fokus na grupe i stalno se priča o tome da žele tu društvenu mrežu kao sigurno mjesto gdje se ljudi mogu međusobno povezivati. Svi mi koji vodimo stranice na Facebooku se možda malo osjećamo izolirano jer organski reach pada, Facebook je usmjeren na povezivanje s prijateljima i ponekad se osjećamo bespomoćni.
Ipak, stvari nisu nimalo crne kao što se predstavljaju i definitivno je moguće utjecati na doseg, nema smisla kukati i pričati kako je plaćanje oglasa jedini način da netko vidi vašu objavu.
U zadnja dva članka pisao sam o tome zašto je važno povezati se s pratiteljima i kako napraviti to uz primjere iz prakse, a danas se želim pozabaviti Facebook grupama koje su u velikom fokusu, a možemo ih pametno iskoristiti.
Što je Facebook grupa?
Moja osobna definicija bila bi mjesto koje povezuje ljude specifičnog interesa. Taj interes može biti lokacija na kojoj žive (grad, kvart), ljubav prema nečemu (ljubimci, poezija, sviranje, umjetnost), način prehrane (keto, lchf, mršavimo zajedno) i još puno drugih primjera.
Ono što želimo zapamtiti za dalje čitanje jest da su grupe zatvorene zajednice ljudi koji dijele isti interes prema temi grupe.
Povezivanje Facebook stranice i grupe
Tko kaže da tema vaše grupe ne može biti tema vaše Facebook stranice?
Napravite grupu koja će nositi naziv vaše stranice, a u nastavak stavite “Premium” ili “Closed” ili “VIP” ili nešto što će dati na važnosti toj grupi i izdvojiti ju od javne Facebook stranice. Može nositi i samo naziv vaše stranice pa u nastavku “zatvorena grupa” – razmislite i odaberite ono što najbolje odgovara vašem postojećem narativu.
Na svojoj Facebook stranici ćete objaviti da ste napravili posebnu, zatvorenu grupu u kojoj ćete dijeliti eksluzivan sadržaj koji se neće moći pronaći na stranici odmah. Pozovite svoje pratitelje da se pridruže u grupu, članstvo je besplatno, ali je grupa zatvorena.
Naravno da se podrazumijeva da je članstvo besplatno u našoj glavi, ali moj glavni savjet vam je da ništa ne podrazumijevate i sve istaknete, jer ono što ne istaknete ne postoji i nije se dogodilo.
Foto: media.sproutsocial.com
Sadržaj koji objavljujete u grupu
Sada kada ste ih dovukli u grupu, morate imati spreman taj super premium sadržaj koji ste obećali – možda se pitate što im dati? Evo nekoliko primjera sadržaja koji možete objavljivati ekskluzivno.
a) objava vašeg sadržaja nekoliko dana prije javne objave na stranici
b) objava izvora iz kojih crpite inspiraciju za svoj sadržaj, podcasta, infografika
c) snimite poseban video samo za članove grupe gdje im dijelite neku vrijednost
d) dijelite novosti iz svoje branše čim izađu na svjetskim portalima
e) napravite neki #30daychallenge koji će biti samo za članove grupe
Poanta je da članovi grupe osjete da ste tu samo za njih, da im dajete stvari ekskluzivno prije javne objave i da im posvećujete dovoljno pažnje te potičete komunikaciju između njih. Grupa je zatvorena i treba predstavljati sigurno okruženje gdje svatko može pitati što god želi bez straha da će ga netko suditi, smijati mu se ili ostaviti posprdni komentar.
Zaključak
Neću previše duljiti, sve je manje više rečeno. Iskoristite Facebook grupe da se još bolje povežete sa svojim pratiteljima i pružite im najbolju moguću vrijednost.
Jeste li već upisali moj tečaj?
Napravio sam tečaj u sklopu Different e-learning sustava koji je usko fokusiran na upravljanje društvenim mrežama gdje vas podučavam kako da vodite društvene mreže, stvarate kvalitetan sadržaj i vjerne pratitelje. Pozivam vas da isprobate demo verziju tečaja gdje od svakog modula možete vidjeti po jednu lekciju i kako prenosim znanje kroz video lekcije