Kako povećati broj Instagram pratitelja mračnom stranom?

Nakon što sam u zadnjem članku pisao o najčešćim greškama koje ljudi rade na Instagramu, danas se objektivno želim dotaknuti mračne strane Instagrama kako bi bili svjesni da ona postoji i znali što možete dobiti, a što izgubiti ako želite zakoračiti na dark side.
Donosim tri načina kako brzinski možete povećati broj pratitelja na Instagramu pa onda drugima prodavati shootoutove što je označavanje njihovoj profila na profilu koji ima veliku bazu “pratitelja”, pisati o tome kako ste uspješni na Instagramu ili jednostavno imati bolji izgled svojeg profila.
1. Kupovina pratitelja
Ovo je najčešći način dobivanja pratitelja jer je lako dostupan i jednostavan, a cijene nisu previsoke. Postoji brdo stranica koje nude pakete pratitelja za koje tvrde da su stvarni profili, a već za 10 dolara možete dobiti oko 1.500 pratitelja.
Kupovina pratitelja na Instagramu je kupovina broja.
Ono što ćete dobiti su neaktivni profili, profili izrađeni samo kako bi postojali i mogli se negdje prodati kao broj. Od tih profila nećete nikada dobiti nijedan like, nijedan komentar, ništa. S vremenom će polako početi nestajati kako će biti deaktivirani.
Takve profile prepoznam u doslovno dvije sekunde, a nadam se da ćete i vi nakon ovog članka.
Ljudi kupuju pratitelje kako bi ostavili dojam da ih prati puno fanova i da zavaraju nove, stvarne potencijalne fanove, a evo odmah i kratke upute kako prepoznati takve profile da ih zaobiđete u širokom luku:
- ogroman broj pratitelja, minimalan broj interakcija
- komentari po slikama su generički “I like your picture” ili “Keep going”
- pogledate li im pratitelje, vidite da su to random imena i brojevi, često bez profilnih fotografija
Direktno mogu usporediti kupovinu pratitelja na Instagramu s osobom koja dođe u teretanu i svaki put radi samo biceps da bi privukao djevojke. Kupovina pratitelja je dno dna i donijet će vam više štete nego koristi te je rezultat vaše lijenosti i ničega više.
2. Engagement grupe
Druga stvar koja se koristi su engagement grupe, najčešće u aplikaciji Telegram, a idemo vidjeti kako to funkcionira.
Ono što je poznato od Instagram algoritma jest da više vrednuje onaj sadržaj koji u što kraćem roku od objave dobije što veći broj interakcija, a tu u priču ulaze engagement grupe.
To su grupe koje sadrže 100,200,500+ osoba koji si međusobno lajkaju objave. Osoba u grupu objavi post i svi mu moraju lajkati taj post ili komentirati, ovisno o dogovoru, a ta ista osoba treba pratiti sve ostale postove i raditi istu stvar te na taj način dižu objavu.
Ovakve stvari prepoznate po tome što im neke objave imaju minimalno interakcija, a onda par objava nenormalno puno, što je jako čudan omjer.
Engagement grupe služe umjetnom stvaranju interakcija.
Svjesni ste da to također služi kako bi se pred pravim potencijalnim fanom stvorila što bolja slika, jer zamislite, dođete na Instagram profil koji vam se sviđa i vidite da imaju hrpu pratitelja, hrpu lajkova i komentara, izgleda divno zar ne?
Zatim prepoznate iduće stvari:
- pratitelji se uglavnom zovu vaqb_995
- komentari su maksimalno “Great picture, I love your work!!”
- 90% pratitelja ima lažne profilne slike ili ih uopće nemaju
3. Automatizacija
Zadnja stvar o kojoj ću danas pričati je automatizacija, popularno zvana “botanje”. Radi se o automatizaciji procesa koje bi inače radili ručno jer, zašto trošiti vrijeme ako to umjesto vas može napraviti robot?
Ovo sam i samostalno prakticirao neko vrijeme, Instagram je to prepoznao i kaznio, a kada sam to krenuo raditi ručno, rezultati su bili znatno relevantniji, a evo konkretnog primjera što možete napraviti automatizacijom.
Postoje programi pomoću kojih možete namjestiti sve što poželite, a evo primjera:
Izvuče pratitelje od vašeg konkurenta i svakom pratitelju koji prati manje od 200 ljudi čija objava ima barem 30 lajkova i 5 komentara lajka po dvije slike, na slici koja je objavljena pred maksimalno dva dana ostavlja komentar kojeg unaprijed napišete i zaprati ga. I to radi 6 puta u satu, dakle u danu to napravi 144 puta. Ukoliko se potrudite napisati dovoljno općenit komentar koji neće izgledati toliko generički, dobra je vjerojatnost da će vas osoba zapratiti natrag misleći da ste joj doista vi ostavili taj komentar.
Koje su pozitivne, a koje negativne strane automatizacije?
Pozitivna strana je velika ušteda vremena, a ako program namjestite dovoljno lukavo, dobit ćete dobar broj pratitelja natrag, a bogme i srdačnih komentara zahvale i pohvale na vaš profil, ali ponavljam, ako ste dovoljno lukavi, razumijete filozofiju mreže i znate zaobići neke zamke.
Negativne strane toga su što cijelo vrijeme riskirate da vam Instagram da “shadow ban” što je kazna u smislu da vaše objave nisu vidljive na hashtagovima određeno vrijeme ili da vam da čisti ban i izbriše profil – u zadnje vrijeme su znatno rigorozniji po tom pitanju i kažnjavanju botanje čistim banom odmah, pa vjerujem da ne želite riskirati svoj profil.
Koji je zaključak cijele priče?
Mračna strana Instagrama postoji i važno je da smo upoznati s tim stvarima i da znamo prepoznati kada ih netko radi. Za slučaj da se odlučite na neku od ovih aktivnosti, napravit ćete si znatno više štete nego koristi, ne treba vam broj kojim ćete izgledati veliki u očima fanova, a kamoli rizik brisanja profila.
Ne treba vam širina već dubina.
Trebaju vam fanovi do kojih ćete doći na organski način, osobe koje su tu zato jer ih zanima ono što radite i čekaju svaku vašu iduću objavu jer im donosi vrijednost.
Kako povećati broj pratitelja na organski način je tema koju ću obraditi idući tjedan.
Jeste li već upisali moj tečaj?
Napravio sam tečaj u sklopu Different e-learning sustava koji je usko fokusiran na upravljanje društvenim mrežama gdje vas podučavam kako da vodite društvene mreže, stvarate kvalitetan sadržaj i vjerne pratitelje, a tečaj sadrži dva paketa: Content i Branding. Pozivam vas da isprobate demo verziju tečaja gdje od svakog modula možete vidjeti po jednu lekciju i kako prenosim znanje kroz video lekcije 🙂
This post is also available in: Engleski