Quiz sticker na Instagram storyu – vodič za korištenje i 3 ideje za objave

Quiz sticker na Instagram storyu je novitet koji će društvene mreže učiniti još zanimljivijma, pogotovo onima koji vode društvene mreže u poslovne svrhe. Instagram Story je po mojem mišljenju mjesto koje i dalje ima najveću pažnju, svi su tamo, svi listaju, a mi koji vodimo društvene mreže s poslovne strane trebamo maksimalnu pozornost posvetiti tom segmentu.
Iz tog razloga često pišem edukativne članke o tome, pa sam već dao 7 savjeta za bolji Instagram Story i 3 načina kako iskoristiti Question sticker na Instagramu, a sada evo 3 načina kako mislim da je dobro iskoristiti Quiz sticker.
Vjerujem da će ovaj članak biti od koristi svima koji Instagram vode u poslovne svrhe, za svoje poduzeće, inicijativu, udrugu ili osobni projekt, a opcija će definitivno biti zanimljiva onima koji Instagram vode u privatne svrhe jer čini Story još interaktivnijim mjestom.
Što je Quiz sticker?
Nova opcija u sklopu Instagram Storya gdje svojim pratiteljima možete postaviti pitanje, ponuditi više opcija za odgovor i pratiti rezultate.
Kako ga koristiti?
Nakon što uslikate sliku za Story ili učitate već predefiniranu pozadinu, kod odabira stickera locirajte Quiz.
Zatim upišite pitanje, a možete dodati maksimalno 4 odgovora te označite onaj koji je točan. Na vrhu stickera imate paletu boja kojom možete odabrati između raznih gradient boja za sticker i tako možete uskladiti boje stickera s bojama svojeg brenda.
Nakon što pratitelji odaberu određen odgovor, pokazat će im se rezultat odnosno koji je odgovor točan 🙂
3 ideje za korištenje Instagram Quiz stickera
1. Edukacija
Možete svoje pratitelje odvesti na pravi mali ispit i pitati ih neke stvari koje ih inače podučavate, ako imate edukativni brend pa vidjeti koliko pažljivo prate i pamte stvari. Ako nemate edukativan projekt, onda ih možete pitati detalje o vašem brendu, primjerice kada ste osnovani, koliko vas ljudi prati na Facebooku, koje proizvode imate u ponudi, detalje o osnivaču brenda (odlično za influencere) i bilo koja druga pitanja u toj tematici.
Opcionalno možete osobe koje odgovore točno nagraditi nekako u DM, primjerice poslati im link na vaš eksluzivan sadržaj koji nije još dostupan. Gledajte da su nagrade brze i jednostavne, ali da daju dobru vrijednost pratiteljima.
2. Proizvodi
Imate više proizvoda u ponudi? Pitajte ih u kvizu koji im je najdraži proizvod. Možete otići još dalje i uzeti određeni proizvod pa ih pitati koji im je najbolji dio tog proizvoda – vjerujte, takve stvari ih natjeraju da razmisle o vašem proizvodu i ponovno osvijeste što im se doista sviđa kod njega, a kada u ponuđenim odgovorima istaknete sve benefite proizvoda, to možda natjera one koji ga još nemaju da ga možda kupe jer će na jednom mjestu imati stvari koje drugi vole kod njega.
3. Sadržaj
Dosada ste mogli koristiti Poll opciju da ljudima ponudite dva odgovora, sada možete četiri. Ponudite ljudima 4 teme članka koje želite napisati i onaj koji prikupi najviše odgovora idući ide online – kada vaši pratitelji shvate da imaju moć utjecati na stvaranje sadržaja, dodatno će se povezati s vašim brendom, a cilj uvijek treba biti što više se povezati s postojećim pratiteljima i od njih stvoriti fanatike koji jedva čekaju vašu iduću objavu.
Zaključak
Nova opcija i novi način da se dodatno povežete sa svojim pratiteljima i učinite svoj Story zanimljivijim. Hoće li vaši pratitelji jedva čekati da objavite novi Story jer znaju da ih tamo možda čeka neka anketa, slider, kviz ili mogućnost postavljanja pitanja ili će ga zaobići jer se nemaju kako povezati s brendom?
Ako vodite Instagram u poslovne svrhe, preporuka je da koristite sve moguće elemente koji će pomoći da se vaši pratitelji što duže zadrže na Storyu, a od danas i Quiz sticker u svrhu povezivanja sa svojim pratiteljima!