Zašto je Instagram Story toliko popularan?

Instagram Story je definitivno mjesto gdje se nalazi velika pažnja, a gdje god da se nađem, vidim ljude na mobitelima koji listaju Story cijelo vrijeme, zašto?
Instagram Story nam daje osjećaj kontrole nad vremenom
Živimo u vremenu kada mislimo da nemamo vremena. Većina je duboko uvjerena da nema vremena za ništa i jako im je teško odvojiti vrijeme za konzumiranje bilo kakvog sadržaja.
Ipak, Story nam daje osjećaj kontrole nad vlastitim vremenom jer znamo da traje najviše 15 sekundi. Kada vidimo te kružiće, znamo da nam svaki neće oduzeti više od 15 sekundi.
Spremni smo uložiti 15 sekundi svojeg vremena da saznamo što se skriva iza tih kružića.
Jeste li ikada stali na jednom?
>> 7 SAVJETA ZA BOLJI INSTAGRAM STORY <<
Instagram Story je zabavan
Izuzmemo li nekolicinu kriminalno loših primjera Storya koje ću kad tad analizirati u svojem serijalu Kronike društvenih mreža, generalno je riječ o zabavnom sadržaju, citatima, smiješnim porukama, gifovima, slikama u hodu, anketama, odgovorima na pitanja.
Postoji pregršt stvari koje mogu naići i možda nas upravo to tjera da kliknemo na idući i vidimo što su vlasnici profila pripremili za nas.
Je li to možda odgovor na neko pitanje?
Zabavna anketa?
Obavijest o novoj objavi?
>> NAUČI UPRAVLJATI POSLOVNIM PROFILIMA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA <<
Instagram Story je prekratak da bi stali nakon trećeg
Jednostavno je, traje kratko, čemu stati samo na tri? Zar ćemo odustati od četvrtog kada znamo da će nam uzeti najviše 15 sekundi i to ako se radi o videu što nije čest slučaj? Prosječno je riječ o 5-6 sekundi, što je na prvu ništa.
Na kraju završimo u situaciji da minutama vrtimo i vrtimo, pa na kraju dođe na to da od 15 sekundi dođemo do 5 minuta odnosno 300 sekundi.
Ali Instagram Story traje samo 15 sekundi!
Dobra navlakuša?
>> 3 NAČINA KAKO DOBRO ISKORISTITI “QUESTIONS STICKER” <<
Zaključak
Instagram Story svoju popularnost prije svega može dugovati Snapchatu s obzirom da su doslovno kopirali njihovu temeljnu funkciju i implementirali ju u svoju aplikaciju kako bi ukrotili tada rastući Snapchat što im se pokazalo kao dobar potez.
U cijelom svijetu je u siječnju 2019. godine bilo 500 milijuna aktivnih korisnika na Storyima, a vjerujem kako će ta brojka do idućeg izvještaja samo narasti.
Kratak foto ili video format, interaktivan, znamo koliko može maksimalno trajati i daje nam osjećaj kontrole nad vremenom. Pažnja je prilično usmjerena na taj segment i ne vjerujem da će uskoro pasti tako da, ako još niste, počnite ih raditi.