Kako nastaju Different recenzije?
 
            
            Different recenzije rubrika su pokrenuta prije 15 mjeseci te su izrasle u najčitaniju i najiščekivaniju rubriku na web stranici (jedna recenzija u prosjeku ima preko 5.000 unikatnih klikova), a idu do te mjere da nam u inbox dolaze zahtjevi za recenziju proizvoda koje ne želite kupiti dok ih mi ne recenziramo, što je stvarno velika stvar.
U ovom članku vam želimo pokazati kako nastaju recenzije koje možete čitati utorkom.
Recenzije su neovisne
Ono što odmah na početku želimo reći da su recenzije neovisne. To znači da nam brendovi ne šalju svoje proizvode besplatno niti smo ičiji ambasadori te ne recenziramo proizvode određenog proizvođača ili nekome pogodujemo. Nemamo ništa protiv ambasadorstva i to je super ako ste fizička osoba, ali Different je brend, to nije dio naše poslovne politike niti će ikada biti.
Ne mislimo mijenjati svoj sadržaj nametanjem nečijih proizvoda zbog par desetaka proizvoda koje ćemo dobiti na poklon od tog brenda.
To što mi odobrimo proizvod pa to indirektno rezultira većom prodajom proizvoda je samo posljedica dobro kreiranog proizvoda koji zadovoljava potrebe, a mi smo tu da prepoznamo i kao autoritet kod recenzija odobrimo ili vam predložimo da to ne kupujete. Konačna odluka je uvijek na kraju na vama.
Recenzije kupujemo o svom trošku jednostavnim odlaskom u dućan, pronalaskom proizvoda na polici i plaćanjem na blagajni – doslovno tako izgleda proces nabave proizvoda, nema tu velike pompe.
Different kriteriji recenziranja proizvoda
U startu smo odmah postavili 5 kriterija po kojima recenziramo, a to su nutritivna vrijednost, sastav, cijena, okus i tekstura i dizajn. Nemamo neki sistem ocjenjivanja gdje matematički ako proizvod prođe 3 od 5 kriterija ima automatski prolaz već se gleda ukupni dojam i sve se uzima u obzir.
Koliko god nastojimo biti objektivni u svakoj recenziji, proizvodi koji promiču odricanje od namirnica i stvaranje grižnje savjesti, cheat mealove i slične stvari neće biti odobreni jer to nisu vrijednosti u koje vjerujemo i koje promoviramo. Besramno skupi proizvodi također neće naići na odobravanje jer ne podržavamo skupo prodavanje ključnih riječi poput: fit, fitness, protein, low fat i slično.
Kako biramo proizvode za recenziju?
S obzirom da smo zatrpani upitima s vaše strane, u zadnje vrijeme 80% recenzija dolazi od vas, a većinom je riječ o popularnim proizvodima koji izlaze na tržište svako malo. Uz to, ako slučajno u posjetu dućanu vidimo neki proizvod koji nam je sumnjiv ili ističe riječi FIT, Protein ili neku drugu riječ, kupimo ga čisto da vidimo o čemu se radi jer bi mogao zapeti nekome drugome za oko, a ne znamo je li dobar ili je samo skupo prodavanje ključnih riječi.
Zaključak
Nevjerojatna je činjenica koliko cijenite naše recenzije i još jednom hvala na tome. Tjedno u prosjeku zaprimimo 10-ak zahtjeva za recenziju od kojih se neki proizvodi ponavljaju i preko 20 puta. Najčešći oblik poruke koji dobijemo jest da ne želite kupiti taj proizvod dok ga mi ne recenziramo i eventualno odobrimo što je stvarno velika stvar.
Drago nam je da svojom neovisnošću i objektivnošću uspijevamo održati razinu povjerenja koju smo stekli i nastavit ćemo u tom tonu.
Hvala što čitate naše recenzije 🙂
 Hrvatski
Hrvatski


