3 najčešće greške na Instagramu
 
            
            Instagram je već neko vrijeme društvena mreža broj jedan pa nije ni čudo da sve više osoba pokreće svoje privatne i poslovne profile na toj mreži i koriste ju kako bi dodatno brandirali sebe, proizvod koji prodaju ili jednostavno privatno objavljivali zanimljivosti iz svakodnevnice.
Ono što se često događa i ponavlja su jedne te iste greške kod svih pa pišem ovaj članak te se nadam da će doći prvenstveno do onih koje pratim na toj mreži jer više ne mogu gledati te stvari, a zatim i šire kako bi se korisničko iskustvo na Instagramu podiglo u potpunosti.
1. Stavljanje linka u tekst objave
Opće je poznato da je Instagram društvena mreža gdje link možete staviti na jedno jedino mjesto, a to je u opisu kanala gdje je predviđeno mjesto za link. Ipak, svako malo vidim kako se youtube linkovi ili linkovi na bilo što drugo stavljaju u tekst objave.
Zar vi stvarno mislite da će itko prepisivati link u browser?
Živimo u tako dinamičnom dobu da je najveća pobjeda ikada ako dobijete pola minute pažnje od svojih fanova, a kamoli ovo. Cilj je da osoba kojoj dostavljate sadržaj u što kraćem periodu dođe do krajnjeg cilja, a ne da mora pretipkavati link iz opisa.
Nitko to neće napraviti.
Ne 99.99% osoba nego nitko.
2. Korištenje najpopularnijih hastagova
Velika je greška korištenje najpopularnijih hashtagova poput #love, #nature, #friends i sličnih koji imaju preko milijun pa do stotine milijuna objava, a zašto je to greška?
Zato jer vam je cilj doći u top post hashtaga i biti vidljivi na objavama hashtagova. Frekvencija novih objava na tim hashtagovima je doslovno po par u sekundi, što znači da će vaša objava biti vidljiva u prva tri reda ispod top post možda par sekundi, osim ako nemate account kojeg prate deseci milijuna.
Koristite hashtagove u skladu sa veličinom i engagementom svojeg accounta, manje popularne, specifičnije, tako su vam šanse za dolazak u top post znatno veće.
3. Dijeljenje Instagram objava na Facebook
Facebook je vlasnik Instagrama, ali vrsta objava na Facebooku NIJE ista kao ona na Instagramu. Instagram je mreža gdje se objavljuju stvari u hodu, behind the scenes, opuštene situacije, trenutne misli dok hodate ulicom, situacije kada niste u poslovnom modu (ako ste poslovni profil), slike s filterima, makrofotografija…
I onda osoba podijeli Instagram objavu na Facebook koji ima potpuno drugačiju filozofiju zajedno sa svim hashtagovima sa Instagrama.
Hashtagovi na Facebooku nemaju utjecaja na doseg.
Izgledaju neprirodno.
Ovo rade osobe koje su lijene i ne da im se raditi posebno sadržaj za svaku mrežu, pa samo podijele.
To se ne radi i molim vas, ako ste to radili dosada, nemojte više.
Meni je jednom Instagram podijelio objavu na Facebook, vjerojatno sam slučajno stisnuo tu tipku, nažalost skužio sam 15 minuta kasnije kada je već ubrala dobar broj lajkova pa sam samo pobrisao hashtagove i ostavio.
Šalica čaja, vinjeta na rubu slike, skroz loše, to jednostavno nije slika koja bi ikada išla na Facebook.
Ne budite lijeni i napravite kako spada, ovo samo ostavlja loš dojam.
Koji je zaključak ove priče?
Instagram je mreža broj jedan i strašno popularna te bilo tko može pokrenuti profil i pametnom strategijom privući pratitelje, istomišljenike i zaljubljenike u ono što radite. Pazite da to izgleda kako treba:
- Link isključivo u opis kanala
- Ne koristiti najpopularnije hashtagove
- Ne dijeliti objave na Facebook
Jeste li već upisali moj tečaj?
Napravio sam tečaj u sklopu Different e-learning sustava koji je usko fokusiran na upravljanje društvenim mrežama gdje vas podučavam kako da vodite društvene mreže, stvarate kvalitetan sadržaj i vjerne pratitelje, a tečaj sadrži dva paketa: Content i Branding. Pozivam vas da isprobate demo verziju tečaja gdje od svakog modula možete vidjeti po jednu lekciju i kako prenosim znanje kroz video lekcije 🙂
This post is also available in: Engleski
 Hrvatski
Hrvatski English
English


